Firestone Music Tour naar Europese festivals

Firestone Music Tour naar Europese festivals

Firestone Music TourFirestone trekt deze zomer met haar Firestone Music Tour naar muziekfestivals in Europa. Hiermee wil de bandenproducent als belangrijke sponsor van deze muziekfestivals zich profileren als een dynamisch, energiek en vooral stoer merk voor jong en jong van hart.
Merk identiteit
De Firestone Music Tour heeft tot doel de zichtbaarheid van het merk te verhogen bij een doelgroep die zich identificeert met de waarden en het erfgoed van het merk, terwijl tegelijkertijd het merk wordt gekoppeld aan vrijheid en een te gekke muzikale ervaring. Hiermee hoopt Firestone zijn merkidentiteit te versterken, de merkentrouw te verbeteren en nieuwe, voorheen onbenutte delen van de markt te bereiken.
Sponsoring
De Firestone Music Tour zal aanwezig zijn op grote muziekfestivals in 6 landen in Europa: Spanje, Duitsland, Frankrijk, Polen, Italië en het Verenigd Koninkrijk. Een team van Firestone roadies zal aanwezig zijn op een uitgebreide stand, waar speciale attracties en extra activiteiten zullen worden georganiseerd, zowel op de festivalterreinen als op de parkeerplaatsen en de campings erbuiten. De Firestone Music Tour zal ook worden ondersteund door een pan-Europese social media-campagne en speciale promotie-evenementen op de lokale markten.
Firestone werd ruim een eeuw geleden geboren in de Verenigde Staten en werd in 1988 gekocht door Bridgestone. De Firestone Music Tour is een onderdeel van een breed offensief om het merk te revitaliseren.

Geef een reactie

Deze site gebruikt Akismet om spam te verminderen. Bekijk hoe je reactie-gegevens worden verwerkt.