Dunlop start social media campagne over grip

Dunlop start social media campagne over grip

 

DunlopDunlop is een nieuwe Europese social media campagne gestart over grip. De campagne draait om #gotagrip en #getagrip.

Get a grip
Met deze campagne moedigt Dunlop mensen aan inspirerende momenten te delen waarin ze grip hadden op een bepaalde situatie of grappige momenten waarbij je denkt: “Hé, get a grip.” Missen is immers menselijk, maar het komt erop aan uit die momenten lessen te trekken voor de toekomst.
Ter inspiratie zal Dunlop op basis van realtime gebeurtenissen op de Facebookpagina voorbeelden van ultieme grip posten, maar ook voorvallen waarin mensen best wat meer grip hadden kunnen gebruiken. Aan de hand van zowel komische als inspirerende voorbeelden wil Dunlop erop wijzen hoe belangrijk het is je grip niet te verliezen.

Campagne website
De campagne loopt tot 29 november 2015 in vier Europese landen (België, Frankrijk, Duitsland en Nederland). Om deel te nemen aan de wedstrijd moeten mensen hun afbeelding met de hashtag #getagrip of #gotagrip posten op de campagnewebsite via gotagrip.dunlop.eu. Alle inzendingen verschijnen op de campagnewebsite en de beste posts worden beloond met aantrekkelijke prijzen.

Geef een reactie

Deze site gebruikt Akismet om spam te verminderen. Bekijk hoe je reactie-gegevens worden verwerkt.