Bridgestone van start als partner Olympische Spelen

Bridgestone van start als partner Olympische Spelen

Bridgestone partner OlympischTijdens de Autosalon van Genève 2017 kondigden Paolo Ferrari, CEO Bridgestone EMEA , en Christophe Dubi, Executive Director IOC, de officiële start aan van het Olympische Partnership van Bridgestone.

Steun aan sporters
Bridgestone verbindt zich hiermee voor de lange termijn met de Olympische Beweging. Daarmee wil de bandenproducent haar steun voor sporters onderlijnen. Volgens Dubi zal in de komende maanden worden onthuld hoe het partnerschap zal worden vormgegeven: “Maar ik kan nu al zeggen dat ik weet hoe sport een universele aantrekkingskracht vormt, en dat is precies wat we hier in onze regio nodig hebben. Dit partnerschap geeft bezieling aan ons merk.”

Tot 2024
Het partnerschap tussen het IOC en Bridgestone loopt tot 2024 en omvat onder meer de Olympische Winterspelen in PyeongChang 2018, de Olympische Spelen in Tokio 2020, de Olympische Winterspelen in Peking 2022 en de Olympische Spelen in 2024.

Geef een reactie

Deze site gebruikt Akismet om spam te verminderen. Bekijk hoe je reactie-gegevens worden verwerkt.