Bridgestone lanceert internetcampagne

Bridgestone lanceert internetcampagne

Bridgestone waarbentugeweestBridgestone heeft een nieuwe campagne gelanceerd op internet, met de slogan “We’ve been everywhere”.
Reizen
De campagne past volgens eigen zeggen  in haar beleid om klanten tijdens het reizen van dienst te zijn. Basis voor de campagne is een interactieve video – een speciaal voor Bridgestone aangepaste coverversie van Johnny Cash’s “I’ve been everywhere, man”. Hij is opgezet als inspiratie om te ontsnappen aan de sleur van het dagelijks bestaan en op zoek te gaan naar nieuwe bestemmingen.
Road trip
De campagne omvat gepersonaliseerde filmscènes, online games en een filmeditor, waarmee bezoekers hun eigen road trip movie kunnen maken en delen, met behulp van Bridgestone. De “I’ve been everywhere”-campagne zal worden geïntroduceerd met een uitgebreid aanbod marketingactiviteiten, inclusief speciale aanbiedingen, games, wedstrijden en evenementen waarbij prijzen te winnen zijn zoals reizen en een meet-and-greet-sessie met meervoudig MotoGP-wereldkampioen Valentino Rossi.

Geef een reactie

Deze site gebruikt Akismet om spam te verminderen. Bekijk hoe je reactie-gegevens worden verwerkt.