Bridgestone blijft langer partner Olympische Spelen

Bridgestone blijft langer partner Olympische Spelen

Bridgestone heeft haar activiteiten als Olympisch partner per 1 januari uitgebreid en verlengd. Dit hebben de bandenfabrikant en het International Olympic Committee (IOC) bekend gemaakt.

China
Het gaat om de activiteiten als TOP Partner voor de Olympische Winter spelen in PyeongChang 2018. Tevens werden de sponsoractivtieten uitgebreid tot 2024. Deze omvatten nu ook de Olympische Spelen Tokyo 2020, de Olympische Winter Spelen Beijing 2022 en de Olympische Spelen 2024, waarvan de locatie nog door IOC moet worden vastgesteld. Ook de heeft Bridgestone nu de sponsorrechten voor de Olympische Jeugd Spelen tussen 2017 en 2024.

Imago
De uitbreiding van de sponsorrechten voor Bridgestone volgt op de sponsoractivteiten van 2016 in Brazilië, Japan, Zuid-Korea en de Verenigde Staten. “De activiteiten in deze landen zijn goed voor ons imago en het merkimago bij honderden miljoenen mensen”, aldus Bridgestone.

Met de toevoeging van de Olympische Spelen in Azië zegt Bridgestone nieuwe fans van de Olympische spelen te willen bereiken.

Geef een reactie

Deze site gebruikt Akismet om spam te verminderen. Bekijk hoe je reactie-gegevens worden verwerkt.