Autobandenpartner start roadshow-campagne
(Foto: Shutterstock)

Autobandenpartner start roadshow-campagne

Autobandenpartner is een campagne gestart om consumenten bewuster te maken van het belang van goede banden. Samen met mobiliteitsplatform Tanqyou organiseert het concept van Fource een roadshow langs Tanqyou vestigingen. Tijdens het tanken worden dan de banden van de consument gecheckt door een team van Autobandenpartner en zij geven de klant dan een advies.

De roadshow is deze week van start gegaan en doet in een paar dagen tijd minimaal twintig vestigingen van Tanqyou aan. De consument krijgt bij zo’n pitstop, naast een taxatierapport, een kraskaart waarmee prijzen gewonnen kunnen worden. Autobandenpartner werd vorig jaar opgericht en heeft tot nu toe, naar eigen zeggen, 800 garages aangesloten. Met deze actie probeert het label meer consumenten naar de aangesloten vestigingen te laten komen. Om dit te bereiken schakelt de formule daarom in een promotievideo de ambassadeurs Tim Coronel en Piet Paulusma in.

Naamsbekendheid

Na een jaar bezig geweest te zijn, is Autobandenpartner nog druk bezig met naamsbekendheid te verwerven. De samenwerking met Tanqyou is hiervan een voorbeeld, maar in het voorjaar heeft het merk nog een outdoor campagne gehad. Daaropvolgend werd aan het begin van juni een huis-aan-huis krant geïntroduceerd en werkt het platform aan meer zichtbaarheid op online platformen.

De aangesloten garages worden zelf ook op verschillende manieren betrokken bij het label. Zij krijgen namelijk marketingmaterialen toegestuurd van Autobandenpartner om te gebruiken. Ook geeft het label sinds kort exclusief trainingen bij zijn aangesloten garages. Volgens het bandenconcept zorgt dat ervoor dat de aangesloten garages meer up to date zijn en beter hun klanten kunnen ondersteunen.

Geef een reactie

Deze site gebruikt Akismet om spam te verminderen. Bekijk hoe je reactie-gegevens worden verwerkt.