Apollo Vredestein lanceert zomercampagne Rocktheroad

Apollo Vredestein lanceert zomercampagne Rocktheroad

Apollo Vredestein introduceert tijdens de Salon van Genève zijn zomercampagne #Rocktheroad.

Online campagne
Het is de grootste online campagne die Vredestein ooit heeft gehouden. Het concept van #Rocktheroad is ‘Feel the music. Experience the drive.’ en beoogt de bekendheid van het merk onder 25- tot 45-jarigen te vergroten. De campagne is opgezet in samenwerking met DJ Hardwell, tweemaal verkozen tot beste DJ ter wereld, en de Spaanse coureur Carmen Jorda. Tijdens de Autosalon van Genève wordt het geheel nieuwe nummer ‘Run Wild’, van DJ Hardwell & Jake Reese, uitgebracht met een muziekvideo waarin de populaire Spaanse coureur Carmen Jorda meespeelt.

Vredestein Ultrac Satin
Als onderdeel van de campagne #Rocktheroad wordt een exclusieve DJ Hardwell-uitvoering van de Vredestein Ultrac Satin uitgebracht. De zijkant omvat elementen die verwijzen naar muziek en DJ Hardwell. De band zal verkrijgbaar zijn in de maten 225/45 R17 Y bij voorkeursdealers van Apollo Vredestein. Het nieuwe nummer van DJ Hardwell, ‘Run Wild’, is de 225e release van zijn eigen label ‘Revealed Recordings’. Ter ere van deze unieke video worden slechts 225 exemplaren geproduceerd van de Vredestein Ultrac Satin Hardwell-uitvoering.

Geef een reactie

Deze site gebruikt Akismet om spam te verminderen. Bekijk hoe je reactie-gegevens worden verwerkt.