Alwaysbemobile start met The Delighted Customer

Alwaysbemobile start met The Delighted Customer

Voor het komende jaren zet The Alwaysbemobile Company in op een verdere ‘ontzorging’ van de particuliere automobilist en de zakelijke markt. Dit werd gemeld bij de bekendmaking van de resultaten over 2012.
Volgens CEO Luc van Bussel is The Alwaysbemobile Company klaar voor de revolutie in de automotive markt: “Wij stellen de klant centraal in onze nieuwe strategie, die de ‘overtreffende trap’ betekent van de tevreden klant: The Delighted Customer. Dat klinkt cliché, maar bij ons zijn het geen loze woorden noch slogans. Het is een keiharde visie die op 19 december werd aangenomen in de Algemene Vergadering van Aandeelhouders.”
Met de lancering van het concept wil The Alwaysbemobile Company rijdend Nederland voorzien van totaaloplossingen. Daarbij zegt men klaar te zijn voor de liberalisering van de markt, die als gevolg van Europese wetgeving (Monti) in 2013 een totale scheiding van verkoop en onderhoud teweeg brengt. Van Bussel: “Het woord is aan de klant en niet aan de dealer.”

Geef een reactie

Deze site gebruikt Akismet om spam te verminderen. Bekijk hoe je reactie-gegevens worden verwerkt.