2020: 35 procent van de banden wordt online gekocht

2020: 35 procent van de banden wordt online gekocht

In 2020 wordt ongeveer 35 procent van de banden online gekocht. Dit voorspelt Profile Tyrecenter. Men zegt daarom veel waarde te hechten aan de online omgeving van Profile Tyrecenter. Tegen deze context lanceert men een vernieuwde website. Consumenten kunnen online banden zoeken, aankopen doen, afspraken plannen en de afspraakhistorie inzien. Hiermee zegt Profile Tyrecenter nu ook online marktleider te zijn in de verkoop van banden en velgen.
De nieuwe website is ontwikkeld op basis van gebruikersonderzoeken. “Consumenten moeten zich thuis voelen op de website en snel relevante informatie kunnen vinden”, aldus Aalt van Bokhorst, manager Business to Consumer van Profile Tyrecenter. De vernieuwde website is sterker actiematig opgezet en biedt prijsvoordelen ten opzichte van dealers en andere bandenketens. Klanten van Profile Tyrecenter kunnen binnen een persoonlijke omgeving hun afspraakhistorie bekijken, informatie over de auto zoeken en aanbiedingen op maat ontvangen. Zakelijke automobilisten plannen een afspraak bij één van de vestigingen. Na een bezoek aan een vestiging kunnen klanten makkelijk een review achterlaten.

Geef een reactie

Deze site gebruikt Akismet om spam te verminderen. Bekijk hoe je reactie-gegevens worden verwerkt.