Alwaysbemobile Company lanceert nieuwe strategie
The Alwaysbemobile Company gaat in de komende jaren actief op zoek naar strategische partners en overnames in de onderhoud- en schademarkt. Dit is de kern van een nieuw Beleidsplan dat werd gelanceerd onder de naam ´A New Horizon.´ `Naast franchising en master-franchising in het buitenland, zullen we in Nederland strategische overnames onderzoeken`, aldus directeur Luc van Bussel, directeur van The Alwaysbemobile Company. `Het doel hierbij is om onze groei in de onderhoud- en schademarkt te versnellen. Daarmee verleggen we onze horizon.“ Deze stap past in de strategie om haar onafhankelijk en multi-(auto-)merk onderhoud in de komende jaren verder uit te bouwen. `Mede gezien het wegvallen van de BER in juni van dit jaar wordt die markt professioneler`, aldus Van Bussel. ` Vooruitlopend op deze uitbreidingsplannen kon The Alwaysbemobile Company in 2009 een omzetstijging melden van 20%. Deze groei is het gevolg van een verdubbeling in (gestuurd) onderhoud in de zakelijke markt en een significante groei in de (gestuurde) bandenomzet in zowel personen- als bestelwagens. “Onze strategie van specialisatie en differentiatie in retail en business-to-business formules werkt. Fleetowners staan open voor meer dan alleen het traditionele onderhoudskanaal.”