Alliance Automotive lanceert bandenconcept Tyres-On
Alliance Automotive Group Benelux heeft het nieuwe bandenconcept Tyres-On gelanceerd. Hiermee kan het universele autobedrijf, aangesloten bij het grossiersnetwerk van Partspoint of Precisium, zich ook profileren als bandenspecialist, aldus een persbericht.
Het garagebedrijf dat kiest voor Tyres-On wordt op diverse vlakken ondersteund en begeleid. Op het gebied van marketing zijn er verschillende mogelijkheden. Zo wordt de deelnemers onder andere een bandendisplay en narrowcasting aangeboden om consumenten beter bewust te maken van de verschillen tussen vierseizoenen-, winter-, zomer- en EV-banden. Verder komen er huis-aan-huis folders, billboards en radiocommercials om de zichtbaarheid van Tyres-On te vergroten. Daarnaast worden bandentrainingen aangeboden via het reeds bestaande opleiding- en trainingsconcept Tech360.
Netwerkdirecteur Rob Visser: ”Na de overname van Dabeko werden wij in één keer ook een leidinggevende speler in de bandenmarkt. De afgelopen jaren hebben wij gebruikt om dit bandenspecialisme uit te rollen in de overige Partspoint vestigingen in Nederland en België. Met de lancering van Tyres-On, bieden wij universele autobedrijven de mogelijkheid om in te spelen op de groeiende bandenmarkt.’’
Tyres-On wordt ondersteund door de bandenmerken Continental, Delinte, Hankook, Michelin, Tyfoon en Vredestein.