Dunlop lanceert Just Ride voor promotie motorbanden

Dunlop lanceert Just Ride voor promotie motorbanden

Dunlop Motorcycle Europe gaat zich meer richten op het plezier van motorrijden. De bandenfabrikant introduceert hiertoe Just Ride, een nieuwe merknaam die motorrijders meer moet betrekken bij motorrijden.
Emotie
Just Ride is gestoeld op de kwaliteit van de banden van Dunlop, maar richt zich meer op de emotie van het motorrijden. Hiertoe maakt dit nieuwe merk gebruik van van Dunlop´s expertise in alle segmenten van motorrijden en haar partnerschappen met wereldkampioenen racers en raceteams. Volgens Dunlop roept de uitdrukking ‘Just Ride’ sterke, rebelse en charismatische emoties op, en geeft een gevoel van veiligheid en bescherming van de band. Dit moet de naam Dunlop verder versterken.
De nieuwe merknaam is gebaseerd op onderzoek onder mototorrijders in geheel Europa. Hieruit bleek dat motorrijders banden willen waarmee ze zich veilig en beschermd voelen, zowel bij hoge snelheden op het circuit als bij veeleisende weersomstandigheden. Ook hebben ze de voorkeur voor duurzame banden van een betrouwbaar merk.
Merkidentiteit
Just Ride wordt deze maand uitgerold. Volgens Luca Davide Andreoni, Marketing Manager van Dunlop Motorcycle Europe, moet de merknaam Just Ride rijders laten proeven waartoe de Dunlop producten in staat zijn: “Dunlop-banden zijn ontworpen met behulp van technologie die wordt gebruikt door wereldkampioenen. Onze nieuwe merkidentiteit vat dit feit perfect samen in een duidelijke boodschap voor rijders in heel Europa.” (Foto: Dunlop)

Geef een reactie

Deze site gebruikt Akismet om spam te verminderen. Bekijk hoe je reactie-gegevens worden verwerkt.