Michelin lanceert campagne gezichtsvermogen

Michelin lanceert campagne gezichtsvermogen

Michelin lanceert samen met Essilor, specialist in oogheelkundge optica, de bewustwordingscampagne ‘Samen voor verkeersveiligheid: controleer uw gezichtsvermogen, controleer uw banden’. Dit laat de bandenproducent weten.
Controleren
Aanleiding voor deze campagne is Movin’On, de wereldwijde top voor veilige en duurzame mobiliteit op initiatief van Michelin. Doel van Michelin en Essilor is dat automobilisten hun gezichtsvermogen en banden laten controleren voordat ze weer in de auto stappen. De twee ondernemingen gebruiken de kracht van een gezamenlijk initiatief om verkeersveiligheid te promoten, in verband met de Covid-19-crisis en het geleidelijk drukker worden van het verkeer.
Partnership
Michelin en Essilor hebben al een partnership sinds november 2019. De bewustwordingscampagne is hun eerste gezamenlijke initiatief om verkeersveiligheid te promoten. De wereldwijde campagne wordt geleidelijk uitgerold in proeflanden. Hier wordt de campagne eerst via digitale kanalen verspreid. Ook worden er afbeeldingen gepresenteerd via de social media accounts van beide bedrijven.

Geef een reactie

Deze site gebruikt Akismet om spam te verminderen. Bekijk hoe je reactie-gegevens worden verwerkt.