Nieuwe marketingdirecteur Hankook vrachtwagen- en busbanden

Nieuwe marketingdirecteur Hankook vrachtwagen- en busbanden

Hankook Tire Europe heeft met Guy Heywood (51) een nieuwe marketing- en strategiedirecteur voor haar Europese vrachtwagen- en busbandentak (TBR) in dienst genomen.
Ervaring
De Brit heeft door zijn leidinggevende functies in de bandenindustrie uitgebreide, internationale marketing- en verkoopervaring. In zijn nieuwe functie als TBR-directeur marketing en strategie zal hij zich wijden aan de doorontwikkeling en de strategische marketingactiviteiten op het gebied van de vrachtwagen- en busbanden in de Europese ruimte.
Heywood heeft meer dan twintig jaar ervaring in leidinggevende functies in de bandenindustrie. Hij was het laatst actief als Commercial Director bij een fabrikant op het gebied van „Truck, Bus and Services” in Noord-Europa voor de regio Groot-Brittannië en Ierland. Heywood volgt Seok-Yun Kim op, die als directeur overstapt naar het Hankook-kantoor in Dschiddah, Saoedi-Arabië.
Premiumstatus
Het is de doelstelling van de bandenfabrikant, de premiumstatus van de vrachtwagen- en busbandentak in de komende jaren steeds verder uit te bouwen. De nieuwe strategische marketingactiviteiten op dit gebied moeten via de, op dit moment, 13 dochterondernemingen in Europa aangestuurd en gecommuniceerd worden.

Geef een reactie

Deze site gebruikt Akismet om spam te verminderen. Bekijk hoe je reactie-gegevens worden verwerkt.