Nieuwe Vaco zomercampagne van start

Nieuwe Vaco zomercampagne van start

Vaco is vandaag gestart met de nieuwe zomercampagne ‘Doedebandencheck’. Dit laat de brancheorganisatie weten.
Vakantie
De campagne omvat radiospots en animaties op social media. Hij is ontwikkeld om de Nederlandse automobilist die met de auto op vakantie gaat, meer bewust te maken van de risico’s van te zachte of beschadigde banden. Uit onderzoek blijkt dat bijna 40% van de automobilisten helemaal niet kijkt naar zijn banden vóór vertrek: “Omdat een auto tijdens de vakantiereis zwaarder wordt beladen, moet de bandenspanning worden verhoogd.“ Verder weet 60% van de Nederlandse automobilisten niet wat de juiste bandenspanning is bij beladen of onbeladen toestand.
Bewustzijn
De nieuwe zomercampagne richt zich op automobilisten die zich onvoldoende bewust zijn van het belang van een regelmatige bandencheck. Op de www.doedebandencheck.nl vinden consumenten meer informatie over de juiste bandenspanning, profieldiepte en controle op beschadigingen aan de banden. (Foto: Vaco)

Geef een reactie

Deze site gebruikt Akismet om spam te verminderen. Bekijk hoe je reactie-gegevens worden verwerkt.