Wensink & Snap-on Experience druk bezocht

Wensink & Snap-on Experience druk bezocht

Honderden geïnteresseerden bezochten vrijdagavond 11 januari jongstleden de Wensink & Snap-on Experience bij Wensink Zwolle. Het evenement dat geheel in het teken stond van het beleven van autotechniek is volgens de organisatoren dan ook ‘een groot succes’ geworden.
Snap-on Tools
Wensink automotive heeft ongeveer 1.300 medewerkers, meer dan 45 vestigingen in Noord- en Oost Nederland en verschillende merken personen- en bedrijfsauto’s én trucks en trailers. Daarmee behoort het tot de top 10 dealerholdings van Nederland. In nagenoeg alle werkplaatsen van de dealerorganisatie wordt gewerkt met Snap-on Tools.
Speciaal voor de Experience zijn de werkplaatsen en een groot gedeelte van de showroom van de vestiging in Zwolle getransformeerd tot een authentieke belevingswereld vol gereedschappen en equipment van Snap-on Tools.
Demonstraties
De avond werd bezocht door auto-techneuten uit de verschillende vestigingen van Wensink, ROC’s en dealers en universele autobedrijven uit de omgeving van Zwolle. Snap-on Tools presenteerde zich bij de Wensink & Snap-on Experience met vooral veel demonstraties. Ook maakten de bezoekers kans op mooie prijzen, waaronder een volledig gevulde en gepersonaliseerde Snap-on Tools gereedschapswagen.
Volgens Eric Wilbers, technisch directeur bij Wensink is de Wensink & Snap-on Experience het effect van twee bedrijven die goed bij elkaar passen. “Als partijen een goede match hebben, dan trekken ze vaak ook samen op.” Marc Kwekkeboom van Snap-on Tools sluiten zich hier bij aan: “Er kwamen veel meer mensen op het evenement af dan we van tevoren hadden durven dromen.”

Geef een reactie

Deze site gebruikt Akismet om spam te verminderen. Bekijk hoe je reactie-gegevens worden verwerkt.