Michelin Cross Climate ‘Product van het jaar 2017’

Michelin Cross Climate ‘Product van het jaar 2017’

Product yearDe Michelin Cross Climate is in België gekozen tot ‘Gekozen product van het jaar 2017‘. Dit is de uitkomst van een Studie uitgevoerd door GfK in december 2016 bij 5.000 Belgische consumenten ouder dan 18 jaar.

Innovatief
Deze consumenten kozen 32 innovatieve producten uit als beste in hun categorie met als criteria innovatie, aantrekkelijkheid en aankoopintentie. De gekozen ‘Producten van het Jaar’ mogen het rode logo een jaar lang op hun verpakking zetten als een teken van innovatie.

30e verjaardag
Het was dit jaar de 30e verjaardag van het ‘Product van het Jaar’. Deze verkiezing vindt in 40 landen plaats door marktonderzoekbureau GfK. Het is naar eigen zeggen wereldwijd “de enige titel die productinnovaties jonger dan 18 maanden onderwerpt aan de mening van consumenten in een objectieve testsituatie.” Dit gebeurt op basis van een betaalde studie om de onafhankelijkheid van het onderzoek te bewaren, uitgevoerd door een objectieve organisatie.

Het ‘Gekozen Product van het Jaar’ werd in 1987 opgericht in Frankrijk. Het concept werd uitgebreid naar 40 landen wereldwijd met een gezamenlijk potentieel bereik van 3,5 miljard consumenten.

Geef een reactie

Deze site gebruikt Akismet om spam te verminderen. Bekijk hoe je reactie-gegevens worden verwerkt.